Blogi

Kolmannen osapuolen evästeiden kuolema

Kolmannen osapuolen evästeiden kuolema

- nyt viimeistään kannattaa valmistaa yrityksen markkinointi aikaan niiden jälkeen.

Lue lisää
Videotuotannot creamediasta

Videoiden potentiaali kannattaa ottaa tosissaan.

Liikkuva kuva ja ääni yhdistettynä tarinallisuuteen on varsin voimakas yhdistelmä. Näillä keinoin saa mahdollisuuden vaikuttaa vastaanottajaan tunnetasolla.

Lue lisää

Tuleeko hiki otsalle, kun on aika tehdä somepostaus?

Some-sisältöjen ideoinnin, suunnittelun ja käytännön työn voi ulkoistaa ammattilaiselle. Kaikkea ei tarvitse tehdä itse.

Lue lisää

Videot markkinoinnin keinovalikoimaan?

Videoiden kulutus on ollut kasvussa viime vuodet ja niiden suosio jatkaa tasaista kasvuaan. Videomainontaa suunniteltaessa on hyvä ymmärtää...

Lue lisää

Hidastavatko matelevat verkkosivut yrityksesi kehitystä?

Osa meistä muistaa modeemiajan, jolloin kuvat latautuivat sivustoille palkki kerrallaan. Nopeutuneiden yhteyksien vuoksi kovinkaan moni ei nykyään jaksa odottaa sivuston avautumista puolta sekuntia pidempään. Hitaus karsii osan kävijöistä jo alkumetreillä.

Lue lisää

Uutta ja vanhaa vahvistusta tiimiimme

Tammikuun aikana tiimimme on vahvistunut kolmella henkilöllä.

Lue lisää

Paremmin suunniteltua markkinointia vuonna 2021

Vuosi 2020 tuskin meni markkinoinnin osalta (kuten ei muutenkaan), ihan niin kuin oli ajateltu. Jos sinulla oli tälle vuodelle työstettynä markkinointistrategia, jouduit varmastikin tekemään siihen korona-ajan vaatimia muutoksia.

Lue lisää

Oletko tekemässä uusia verkkosivuja? Näillä keinoilla mokaat varmasti

Oho hupsista! Verkkosivuprojekteissa voi rapatessa roiskua ja eipä siinä mitään – kunhan roiskeet pysyvät pieninä. Tässä tarkistuslista sinulle, jonka tehtäväksi on annettu yrityksen verkkosivujen päivittäminen tai kokonaan uusien luominen. Älä tee niin kuin otsikoissa sanotaan, niin jäät vielä voiton puolelle koko projektissa.

Lue lisää

Tarkista ovatko nämä asiat kunnossa verkkosivuillasi

Oletko vastuussa yrityksenne verkkosivuista? Usein meiltä kysytään pieniä vinkkejä jo olemassa olevien verkkosivujen parantamiseen. Haastattelin asiantuntijaamme Sanna Luotoa, joka vinkkaa tarkistamaan ainakin nämä perusasiat verkkosivuiltasi:

Lue lisää

Kolme asiaa, joihin kannattaa kiinnittää huomiota WordPress-verkkosivua tilatessa

Halpa WordPress-verkkosivusto? WordPress-verkkosivustojen tekijöitä löytyy moneen lähtöön ja uuden verkkosivuston hinta saattaa vaihdella huomattavasti. Mistä hintaero johtuu? Onko vähän kalliimpi myös parempi? Mistä kannattaa maksaa?

Lue lisää

3D-mallinnukset, 3D-animaatiot ja 3D-visualisoinnit

Haluaisitko näyttää potentiaalisille asiakkaillesi tuotteen joka on vasta suunnittelijan pöydällä? Mallinnamme tuotteestasi näyttävät havainnekuvat ja -videot tai vaikka 360° virtuaalikierroksen.

Lue lisää

Söikö Google budjetin? – Kuinka paljon Google-mainontaan kannattaa satsata

Toisinaan Google-mainonnan toimivuudesta ja hintavuudesta kuulee epäileviä kommentteja. Listasimme muutamia esimerkkejä tyypillistä sudenkuopista, joita asiakkaamme ovat kohdanneet Google-mainonnan kanssa.

Lue lisää

Uusi vuosikymmen toi mukanaan kaksi uutta creamedialaista

Luovana tuottajana Creamedialla aloitti Saana Klemola ja asiakkuuspäällikkönä Susanna Kaukoniemi.

Lue lisää

Hyvällä markkinointi­suunnitelmalla vastinetta rahoillesi

Kun sinulla on selkeä markkinointisuunnitelma, voit kohdentaa markkinoinnin panostukset tehokkaasti. Tiedät mitä tarvitset, mitä se saa maksaa ja miten se toteutetaan. Budjetti pysyy hallinnassa, tavoitat oikean kohderyhmän ja voit seurata tuloksia.

Lue lisää

Saatteko julkista rahoitusta? Saavutettavuus­direktiivi saattaa koskea myös teidän verkkosivujanne

Syyskuussa 2019 voimaan astunut EU:n saavutettavuusdirektiivi velvoittaa osan verkkosivustoista ja -dokumenteista sekä mobiilisovelluksista olevan käytettävissä mahdollisimman helposti, henkilön mahdollisista rajoitteista huolimatta.

Lue lisää

GDPR tulee – onko verkkosivustosi valmis?

GDPR astuu voimaan perjantaina 25.5.2018 ja keräsimme yhteen viisi vinkkiä siihen, mitä sinä voit tehdä verkkosivustollesi ennen sitä.

Lue lisää