Blogi

Videoiden potentiaali kannattaa ottaa tosissaan.
Liikkuva kuva ja ääni yhdistettynä tarinallisuuteen on varsin voimakas yhdistelmä. Näillä keinoin saa mahdollisuuden vaikuttaa vastaanottajaan tunnetasolla.
Lue lisää
Tuleeko hiki otsalle, kun on aika tehdä somepostaus?
Some-sisältöjen ideoinnin, suunnittelun ja käytännön työn voi ulkoistaa ammattilaiselle. Kaikkea ei tarvitse tehdä itse.
Lue lisää
Uutta ja vanhaa vahvistusta tiimiimme
Tammikuun aikana tiimimme on vahvistunut kolmella henkilöllä.
Lue lisää
Olisiko aika ottaa videot markkinoinin keinovalikoimaan?
Videoiden kulutus on ollut kasvussa viime vuodet ja niiden suosio jatkaa tasaista kasvuaan. Videomainontaa suunniteltaessa on hyvä ymmärtää mitä syitä videoiden katsojat erittelivät tärkeimmiksi syiksi ylipäätään katsoa videoita.
Lue lisää
Paremmin suunniteltua markkinointia vuonna 2021
Vuosi 2020 tuskin meni markkinoinnin osalta (kuten ei muutenkaan), ihan niin kuin oli ajateltu. Jos sinulla oli tälle vuodelle työstettynä markkinointistrategia, jouduit varmastikin tekemään siihen korona-ajan vaatimia muutoksia.
Lue lisää
Hidastavatko matelevat verkkosivut yrityksesi kehitystä? – Kuinka verkkosivujen latautumista voi nopeuttaa?
Osa meistä muistaa modeemiajan, jolloin kuvat latautuivat sivustoille palkki kerrallaan. Nopeutuneiden yhteyksien vuoksi kovinkaan moni ei nykyään jaksa odottaa sivuston avautumista puolta sekuntia pidempään. Hitaus karsii osan kävijöistä jo alkumetreillä.
Lue lisää
Oletko tekemässä uusia verkkosivuja? Näillä keinoilla mokaat varmasti
Oho hupsista! Verkkosivuprojekteissa voi rapatessa roiskua ja eipä siinä mitään – kunhan roiskeet pysyvät pieninä. Tässä tarkistuslista sinulle, jonka tehtäväksi on annettu yrityksen verkkosivujen päivittäminen tai kokonaan uusien luominen. Älä tee niin kuin otsikoissa sanotaan, niin jäät vielä voiton puolelle koko projektissa.
Lue lisää
Tarkista ovatko nämä asiat kunnossa verkkosivuillasi
Oletko vastuussa yrityksenne verkkosivuista? Usein meiltä kysytään pieniä vinkkejä jo olemassa olevien verkkosivujen parantamiseen. Haastattelin asiantuntijaamme Sanna Luotoa, joka vinkkaa tarkistamaan ainakin nämä perusasiat verkkosivuiltasi:
Lue lisää
Kolme asiaa, joihin kannattaa kiinnittää huomiota WordPress-verkkosivua tilatessa
Halpa WordPress-verkkosivusto? WordPress-verkkosivustojen tekijöitä löytyy moneen lähtöön ja uuden verkkosivuston hinta saattaa vaihdella huomattavasti. Mistä hintaero johtuu? Onko vähän kalliimpi myös parempi? Mistä kannattaa maksaa?
Lue lisää
3D-mallinnukset, 3D-animaatiot ja 3D-visualisoinnit
Haluaisitko näyttää potentiaalisille asiakkaillesi tuotteen joka on vasta suunnittelijan pöydällä? Mallinnamme tuotteestasi näyttävät havainnekuvat ja -videot tai vaikka 360° virtuaalikierroksen.
Lue lisää
Söikö Google budjetin? – Kuinka paljon Google-mainontaan kannattaa satsata
Toisinaan Google-mainonnan toimivuudesta ja hintavuudesta kuulee epäileviä kommentteja. Listasimme muutamia esimerkkejä tyypillistä sudenkuopista, joita asiakkaamme ovat kohdanneet Google-mainonnan kanssa.
Lue lisää
Uusi vuosikymmen toi mukanaan kaksi uutta creamedialaista
Luovana tuottajana Creamedialla aloitti Saana Klemola ja asiakkuuspäällikkönä Susanna Kaukoniemi.
Lue lisää
Hyvällä markkinointisuunnitelmalla vastinetta rahoillesi
Kun sinulla on selkeä markkinointisuunnitelma, voit kohdentaa markkinoinnin panostukset tehokkaasti. Tiedät mitä tarvitset, mitä se saa maksaa ja miten se toteutetaan. Budjetti pysyy hallinnassa, tavoitat oikean kohderyhmän ja voit seurata tuloksia.
Lue lisää
Saatteko julkista rahoitusta? Saavutettavuusdirektiivi saattaa koskea myös teidän verkkosivujanne
Syyskuussa 2019 voimaan astunut EU:n saavutettavuusdirektiivi velvoittaa osan verkkosivustoista ja -dokumenteista sekä mobiilisovelluksista olevan käytettävissä mahdollisimman helposti, henkilön mahdollisista rajoitteista huolimatta.
Lue lisää
GDPR tulee – onko verkkosivustosi valmis?
GDPR astuu voimaan perjantaina 25.5.2018 ja keräsimme yhteen viisi vinkkiä siihen, mitä sinä voit tehdä verkkosivustollesi ennen sitä.
Lue lisää