Brändin rakentaminen

Brändi on idea tai ajattelumalli, joka ohjaa yrityksen toimintaa. Brändi-ideassa tulisi aina kyetä kiteyttämään yrityksesi tarjoama lisäarvo asiakkaille.

Brändin rakentaminen on käytännnössä mahdotonta tai ainakin se useimmiten epäonnistuu, jos liikeideaa ei ole kiteytetty ja kirkastettu.

Brändistrategia ja liikeidea kulkevat käsi kädessä ja niiden tehtävä on tukea toinen toisiaan. Brandi saattaa kuulostaa hankalalta asialta, mutta itse asiassa kyseessä on hyvin yksinkertainen asia. Brändi on yhtä kuin asiakaskokemus, mielikuva, vaikutus.

Brändi-idean tulisi aina kiteyttää yrityksesi lisäarvo asiakkaille. Se on idea tai ajattelumali, joka ohjaa yrityksen graafista ilmettä, käyttäytymistä, synnyttää yrityksen tarinan ja auttaa viestimään eri tilanteisssa kaikille kohderyhmille.

Hyvä brändääminen on taitolaji, jossa epäsuoraan myydään yrityksen erinomaisuus, lisäarvo ja osaaminen.

Tuote on aina vain ja ainoastaan väline toteuttamaan asiakkaan tarpeet. Myytävästä tuotteesta tulee etsiä olennainen ja pukea se kohderyhmää puhuttelevaan muotoon.

Ensin myydään idea, vasta sitten tuote.

Tärkein tehtävämme on löytää yrityksellesi parhaat mahdolliset ratkaisut, joiden avulla yrityksellesi luodaan erottuva, omintakeinen ja uniikki persoonallisuus ja tavat toimia.

Millainen on sinun yrityksesi brändi? Haluatko lähteä tietoisesti rakentamaan yrityksesi brändiä?

Jätä viesti, niin olemme sinuun yhteydessä.

Ota yhteyttä!