Kampanjastrategiat ja -suunnitelmat

Kampanjastrategia pitää sisällään suunnitelman siitä miksi tehdään ja mikä on kampanjan pääviesti, jonka yritys haluaa jäävän ihmisten mieliin.

Lisäksi määritellään se, että millä toimenpiteillä tavoitteisiin päästään, mitkä välineet takaavat onnistumisen, miten kampanja aikataulutetaan ja mikä on käytössä oleva budjetti.

Kampanjastrategian on lisäksi hyvä pitää sisällään se, että kuka tekee ja miten vastuut jaetaan.

Tämän päivän markkinointi vaatii useiden välineiden hallintaa ja siitä syystä myös useamman henkilön asiantuntemusta. Vastuiden jakaminen jo heti kampanjan suunnitteluvaiheessa on näistä syistä johtuen erityisen tärkeää, sillä jaettu vastuu ei ole kenenkään vastuu.

Creamedian markkinointipalvelun asiakkaana voit istua lähes valmiiseen pöytään mitä tulee kampanjastrategioihin. Laadimme ne yhdessä asiakkaamme kanssa, niin että me huolehdimme markkinoinnista ja sinä voit keskittyä paremmin yrityksesi ydinosaamiseen.

Kysy lisää markkinointipalvelustamme.

Ota yhteyttä!