Liikeidean kirkastaminen

Liikeidea ja brändin strategia kulkevat käytännössä käsi kädessä ja niiden tulee tukea toinen toisiaan.

Liikeidean kirkastaminen pitää sisällään muun muuassa vastaukset kysymyksiin:

  • Miksi tämä tuote/palvelu ja mikä on erottava tekijä, mitä muilla ei ole?
  • Kenelle me myymme tätä tuotetta/palvelua ja miksi?
  • Miten asemoidumme kilpailijakentässä, kuinka tällä idealla tehdään myyntiä ja miten tuote/palvelu myydään loppuasiakkaalle.

Liikeidean kirkastamisesta on hyötyä sekä aloittavalle yritykselle, että jo pitkään toimineelle yritykselle, joka haluaa asemoitua uudelleen markkinoilla tai joka etsii uutta suuntaa.

Tarvitsetko apua yrityksesi liikeidean kirkastamisessa? Soita tai jätä viesti niin mietitään yhdessä.

Ota yhteyttä!