Konsepti-
suunnittelu
KONSEPTIT
Internet on täynnä hienoja, pitkiä ja monimutkaisia määritelmiä konsepti-käsitteelle.
Koska lyhyestä virsi kaunis, niin mainontaan liittyvä konsepti voidaan tiivistää vaikkapa näin: strategian toteuttamisessa hyödynnettävä yksinkertainen perusidea – ”punainen lanka”. Sen on hyvä olla erottuva, tunnistettava, uskottava sekä pitkäjänteisesti ja monipuolisesti hyödynnettävissä. Monesti konsepti tuo tunteen järkisyiden rinnalle.
Ole yhteydessä ja jutellaan lisää.
Bet-Ker Oy
Ylivieskalainen Bet-Ker Oy tarjoaa luotettavia tulenkestäviä ratkaisuja korkealämpötilaprosesseihin. Yritys halusi kehittää some-markkinointiaan ja tähän tarpeeseen kehittelimme toimialaan liittyvien asiaotsikoiden ja yllättävien kuvatoimistokuvien liittoon perustuvan konseptin.
Haapajärven Kaupunki
Haapajärven kaupungin brändiuudistuksen sekä markkinointikonseptin kärjeksi nostimme heidän jonkin verran hyödyntämänsä ”tee-juomakaupunki”-imagon. Logo sai muotonsa teepussin paperilapusta. Tee-juomaan ja tehdä-verbin imperatiiviin viittaava, kaksimerkityksinen ”tee”-sana puolestaan jalostui kehottavaksi ”Tee oikein.”-sloganiksi, jota käytettiin monipuolisesti varioiden myös otsikoinneissa.
Junnikkala Oy
Kalajoella pääpaikkaansa pitävä Junnikkala on yksi maailman moderneimmista mekaanisen puunjalostusteollisuuden laitoksista. Yritys tarvitsi vahvassa laajentumisvaiheessaan tehokkaan työkalun merkittävästi lisääntyneeseen rekrytointitarpeeseensa. Syntyi kymmeniä puuhun ja metsään liittyviä otsikoita sekä puutaustakuvaa hyödyntävä konsepti, jota on käytetty laajasti niin heidän nettisivuillaan, somessa ja printissä kuin ulkomainonnassakin.
Softwave
Kokkolalainen tiedon analysoinnin, jalostamisen ja hyödyntämisen asiantuntija Softwave täytti 20 vuotta. Ajankohtaan liittyi myös toimitusjohtajavaihdos uusine strategioineen. Yritys itse koki juhlavuodestaan alkavan ”uuden ajan”, joka nousi myös konseptin teemaksi jalostuen muun muassa logoksi sekä sitä tukevaksi otsikoksi ja kuvitukseksi.
Kokkolan Satama
Kokkolan Satama on Suomen suurin bulk-satama, suurin raideliikenne- ja transitoliikennesatama sekä kolmanneksi suurin yleissatama. Loimme heille pitkäjänteisen, lähes 10 vuoden ajan käytössä olleen markkinointikonseptin, jossa huomiota herättävä otsikointi yhdistyi napakkaan ja informatiiviseen leipätekstiin sekä yksinkertaiseen ja helposti tunnistettavaan visuaaliseen ilmeeseen. Pääasiassa Kauppalehdessä näkynyt mainonta on taiupnut sittemmin mainiosti myös someen…
Kosila
Kokkolalainen Kosila tarjoaa asiakkailleen tiedonhallintaratkaisuja. Markkinointikonsepti rakentui hallinta-sanan ympärille jalostuen ”hallitsija hallitsee hallinnan” ‑ajatukseksi. Tämä puolestaan kiteytyi sloganmaiseen ”Ryhdy hallitsijaksi.” ‑kehotukseen sekä sitä tukevaan vektorikuvitukseen.
TEHDÄÄNKÖ YHDESSÄ TÖITÄ?
LAITA VIESTIÄ!
Täytä allaoleva lomake, palaamme asiaan pian!