Uutiset
Avoimet ovet Kokkolan toimistolla 6.6.2024!
Tervetuloa tutustumaan tiimiimme Creamedian toimistolle, kun vietämme koko WTF Designin voimin avoimien ovien päivää! Tarjolla on tietenkin…
WTF Design on Kauppalehden Kestomenestyjä!
Tunnuslukuvertailujen perusteella WTF Design on sijoittunut jälleen kaikkien suomalaisten yritysten ja oman toimialansa parhaimpien yritysten joukkoon. Meille…
Mainostoimiston rooli brändin rakentamisessa
Mainostoimisto on keskeinen toimija yritysten ja organisaatioiden brändin luomisessa ja hallinnassa. Asiantuntemuksemme ja kokemuksemme auttavat yrityksiä rakentamaan vahvan, johdonmukaisen ja merkityksellisen brändin. Olemme kumppani, jonka avulla brändi pysyy kasassa, näkyy eri kanavissa ja kestää aikaa.
Pantonen vuoden väri 2024
Kansainvälinen Pantone tunnetaan värien asiantuntijayrityksenä. Pantone julkaisee joka vuodelle oman tunnusvärinsä, josta se ennustaa suurta trendiväriä niin…
Tekoälyä ja luovuutta
Elämme aikaa, jolloin tekoäly ChatGPT pystyy tuottamaan tekstiä aiheesta kuin aiheesta, myös suomen kielellä. Markkinointiviestinnän arkipäivä tulee…
Innolla ja uusin voimin kohti uutta vuotta!
Kuukausi sitten oli kahdessa mainostoimistossa jännät paikat, sillä molemmat olivat omalla tavallaan uuden edessä. Pohjoisemmassa toimistossa pohdittiin,…
Kun Kitinkannuksesta tuli Kunnas
Kannuksessa sijaitseva, kuntoutus- ja hoivapalveluja tarjoava Kitinkannus valitsi Creamedian kumppanikseen markkinoinnin konseptointityöhön. Creamedian tiimin…
Hienojen fiilisten ja rohkeiden päätösten vuosi
WTF Designin uutiskirje — Nyt kun joulu on enää muutaman päivän päässä ja mainostoimistoalan perinteisiin kuuluen maailmakin saatu pian taas valmiiksi, on…
Markkinoinnin näkymiä vuodelle 2024
Aallon harjalla pysyminen on markkinoinnissa, kuten niin monessa muussakin asiassa välttämättömyys. Markkinoinnin tekemisen maisema muuttuu ja kehittyy…
Creamedia sai uudet omistajat
WTF Design on ostanut Kokkolassa toimivan mainostoimisto Creamedian liiketoiminnan Hilla Group Oyj:ltä. Creamedia jatkaa Creamediana ja toiminta jatkuu…
Mediavalinnan tulee tukea tavoitteita
Markkinoinnille asetetut tavoitteet määrittävät sen, mitkä mediat tukevat tavoitetta parhaiten. Ensin tulee miettiä tarkoin se, mitä halutaan saavuttaa ja…
Pakkaussuunnittelu on psykologinen strategia
Mats Aurén tekee Creamedialla pakkaussuunnittelua, alalla hän on ollut jo lähes 40 vuotta. Matsin mukaan viime vuosien aikana pakkaussuunnittelussa ovat…
Höntsäilyä Hällskärissä
Höntsäilimme viime viikolla Creamedian tiimin kanssa viime viikolla Hällskärissä. Ai että, mitä teitte? No, se on rentoa, mieluista ja porukalla sovittua…
Erottaudu painetun asiakaslehden avulla.
Digitalisaatio vie printtilehdiltä yhä enemmän jalansijaa. Asiantuntijamme Olli kuitenkin uskaltaa väittää, että nimenomaan harvinaisuus on tänä päivänä…
Luova ja luotettava markkinointikumppani
Olemme luova ja luotettava markkinointikumppani — kuten mainostoimistojen kermaan kuuluvalta toimijalta odottaa sopiikin. Luovuuden lisäksi yksi…
Sisältömarkkinointi: Tehokas tapa rakentaa vahva brändi
Sisältömarkkinointi on olennainen osa markkinointistrategiaa. Se tarjoaa yrityksille mahdollisuuden tavoittaa ja sitouttaa kohdeyleisönsä arvokkaan ja…
Kesä, kesä, kesäkuu.
Kesäkuun viimeinen perjantai ja täällä täysi tohina päällä. Suurin osa porukasta vääntää vauhdilla hommia kasaan, se on meinaan lomalle lomps yli puolet…
Onnea, kukkia ja kunniakirjat
Viime viikolla nostimme maljat Tiinan ja Ollin pitkien työurien kunniaksi. Molemmilla takana huikean pitkä, tänä päivänä poikkeuksellisenkin pitkä ura…
TEHDÄÄNKÖ YHDESSÄ TÖITÄ?
LAITA VIESTIÄ!
Täytä allaoleva lomake, palaamme asiaan pian!