Työnäytteet
Tutustu Creamedialaisten ideoimiin toteutuksiin täällä, työnäytteemme todistakoon osaamisemme ja puhukoon puolestamme. Kolmen vuosikymmenen aikana olemme luonnollisesti ehtineet tehdä vaikka ja mitä yhteistyössä useiden eri toimialojen ja yritysten kanssa. Kuten huomaat, meiltä löytyy osaamista monipuolisesti kaikenlaisiin markkinointiviestinnän tarpeisiin. Voisimmeko kenties olla avuksi? Ota yhteyttä ja jutellaan lisää!
VERKKOSIVUT
Yrityksen oma verkkosivusto on kaiken digitaalisen markkinoinnin alusta, siksi sivuston tulee olla kaikin puolin toimiva ja tarpeita vastaava.
Verkkosivuston ulkoasu on se, mikä sivustosta ensimmäisenä näkyy, siksi on tärkeää, että verkkosivusto noudattaa yrityksesi muuta ilmettä ja tärkeimmässä osassa ovat ne asiat, joista yrityksenne haluaa ensisijaisesti viestiä. Usein potentiaalinen asiakkaasi tutustuu ensin juuri verkkosivuihisi ja luo ensivaikutelman yrityksestäsi, joten ensivaikutelman tulee olla ammattimainen ja laadukas.
PAKKAUSDESIGN
Laadukas pakkaussuunnittelu lisää myyntiä ja nostaa brändisi arvoa.
Lisää myyntiä ja nostaa brändisi arvoa.
Pakkauksen ulkoasu ja ominaisuudet luovat osaltaan mielikuvaa niin itse tuotteesta, sen hinnasta ja laadusta kuin tuotteen takana olevasta yrityksestäkin.
Pakkauksen ulkoasulla on iso merkitys myös ostotilanteessa. Tutkimusten mukaan peräti 2/3 ostopäätöksistä tapahtuu vasta tuotteen myyntipaikassa ja valinta hyllyn äärellä kestää keskimäärin neljä sekuntia. Mikäli pakkaus ei erotu, jää tuote siis todennäköisesti ostamatta.
VIDEO-
TUOTANNOT
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, mutta video enemmän kuin tuhat kuvaa.
Markkinointitoimenpiteiden on saatava aikaan kohderyhmässä muistijälkeä vahvistava tunnereaktio. Videon avulla onnistumismahdollisuudet moninkertaistuvat – varsinkin mikäli se on ammattitaitoisesti toteutettu. Markkinointivälineenä video on monipuolinen ja ‑käyttöinen. Videon avulla voidaan kertoa vaikuttavasti esimerkiksi yrityksen tarina, esitellä tuote tai palvelu, rakentaa työnantajamielikuvaa tai ehkä tarvitset lyhyitä videoita somekanavissa käytettäväksi?
LOGO-
SUUNNITTELU
Yrityksen ilme on yksinkertaisesti yrityksesi persoonallisuus.
Logo on olennainen osa yritystäsi/brändiäsi. Ammattimaisella logolla on voimaa ja se auttaa sinua erottumaan kilpailijoistasi.
Logosuunnittelun yhteydessä laaditaan yleensä myös graafinen ohjeistus, jonka mukaan yrityksen tulevat materiaalit, toimitilat ja markkinoinnin materiaalit toteutetaan. Esimerkiksi myyntiesitteet, verkkosivut, hinnastot, käyntikortit, ovimatot, ikkunateippaukset, valomainokset… Ja niin edelleen. Graafinen ohjeistus helpottaa elämää ja varmistaa sen, että kaikki noudattavat yhtenäistä yrityksen mukaista visuaalista linjaa. Aikaa säästyy, kun ei tarvitse joka kerta aloittaa suunnittelua alusta.
SOMESISÄLLÖT
Some-sisältöjen ideoinnin, suunnittelun ja käytännön työn voi ulkoistaa ammattilaiselle.
Kaikkea ei tarvitse tehdä itse.
Meillä on kokemusta ja osaamista, teemme mielellämme yrityksellenne some-suunnitelman ja toteutamme sen kaikki osa-alueet halutessasi avaimet käteen –periaattella. Sinun tehtäväsi on vain hyväksyä suunnitelma ja me hoidamme kaiken muun.
Kaikkihan sen jo tietää, mutta sanottakoon nyt vielä tähän lopuksi, Sosiaalinen media on tullut jäädäkseen. Eiköhän siinä ole jo ihan riittävästi syytä ottaa asia agendalle ja osaksi omaa markkinoinnin työkalupakkia.
ASIAKASLEHDET
Asiakaslehti on tehokas keino tavoittaa omat asiakkaat ja sidosryhmät.
Asiakaslehti on toimiva keino sekä BtoB- että BtoC-markkinoinnissa. Muutamia vuosia sitten asiakaslehdille ennustettiin varsin synkkää tulevaisuutta, mutta digitalisaatiosta huolimatta, painetut asiakaslehdet pitävät pintansa ja niiden asema on säilynyt vahvana. Eikä mikään ihme, sillä hyvin toteutettu asiakaslehti sitouttaa ja vahvistaa mielikuvaa yrityksestäsi, lisäksi se on hallittava kokonaisuus, aivan toisin kuin sosiaalinen media.
Asiakaslehden avulla saat mahdollisuuden viestiä yrityksestäsi monipuolisesti.
VALOKUVAUS
Valokuvia tarvitaan markkinoinnissa moniin erilaisiin tarkoituksiin; verkkosivuille, esitteisiin, sosiaaliseen mediaan…
Tänä päivänä on käytännössä lähes mahdotonta tehdä markkinointia ilman valokuvia. Omilla persoonallisilla valokuvilla voit viestiä yrityksestäsi ja palveluistasi omannäköisesti. Valokuvat ja niiden tyyli edustavat yritystä, siksi ei ole samantekevää, millaisia ne ovat.
Toteuttamamme kuvausprojektit ovat kaikki omanlaisiaan kokonaisuuksia. Toisinaan valokuvaajamme tulee pystyä työskentelemään hyvinkin haastavissa olosuhteissa ja vaikeissa asennoissa, jotta saadaan otettua huippuotoksia.
KONSEPTI-
SUUNNITTELU
Internet on täynnä hienoja, pitkiä ja monimutkaisia määritelmiä konsepti-käsitteelle.
Koska lyhyestä virsi kaunis, niin mainontaan liittyvä konsepti voidaan tiivistää vaikkapa näin: strategian toteuttamisessa hyödynnettävä yksinkertainen perusidea – ”punainen lanka”. Sen on hyvä olla erottuva, tunnistettava, uskottava sekä pitkäjänteisesti ja monipuolisesti hyödynnettävissä. Monesti konsepti tuo tunteen järkisyiden rinnalle.
TEHDÄÄNKÖ YHDESSÄ TÖITÄ?
LAITA VIESTIÄ!
Täytä allaoleva lomake, palaamme asiaan pian!