Pakkaus on tärkeä brändinrakennuksen väline
Brändiviesti välittyy tehokkaimmin pakkauksissa, sillä niitä kuluttaja näkee useimmiten.
Brändin kehittämisen ja ydinviestien tarkentamisen tuleekin aina näkyä myös pakkausten ilmeessä. Siksi Korv-Görans Kebabilla brändin kirkastaminen ja ydinviestien tarkentaminen aloitettiinkin niistä.
Hyvä pakkaus erottuu kilpailijoistaan. Sen lisäksi pakkauksen tulee pitää kiinni brändilupauksesta ja tuotteen on aina vastattava pakkauksen lupaamia asioita. Hyvin suunnitellun pakkauksen sisältämän tuotteen kuluttaja ostaa mielellään uudelleen.
Göransin pakkauksissa toistuvat visuaaliset elementit mahdollistavat tuotteiden erottelun värien avulla ilman, että brändin tunnistettavuus tai sarjan yhtenäisyys kärsivät. Näitä elementtejä hyödynnetään myös muussa markkinointikanavissa, kuten printtimainonnassa, nettisivuilla sekä promo- ja messuosastoissa.
Puhuvatko teidän tuotteenne ja pakkauksenne samaa kieltä?
”Sijoitus brändiin näkyy tuloksena viivan alla.”
Gustav Granholm
Toimitusjohtaja
Ab Korv-Görans Kebab Oy